rhocabus.blogg.se

Om mig Sandra och stoet Miras väg mot högre höjder

Ändringar... IGEN

Publicerad 2015-08-11 16:42:31 i Allmänt,

Blir väldigt trött på mitt jobb emellanåt.. Nu ser det ut som att jag inte kommer kunna åka på min tävling den 23:e :(. Men jag har pratade med min sambo och en kompis i stallet som brukar coatcha mig väldigt bra, så nu ligger det en ny plan i faggorna, men den karamellen kommer jag suga lite på själv ett tag till innan jag avslöjar den för er ;). Men det har med tävling att göra och en möjlig debut! 
 
Tanken på detta iallafall få mig att känna mig väldigt mogen och redo för det iallafall, vi är där jag velat ha oss länge, Mira känns finare än någonsin och jag känner mig mer mentalt redo än någonsin! Nu kommer vi att att höja oss ett snäpp på alla plan, jag känner det i hela kroppen! Och den känslan går inte att ta bort i första taget, den osäkerheten jag känt tidigare känns som bortblåst och jag känner mig stark, jag vet att jag är redo, VI är redo! 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2015-08-11 19:41:17

Härlig känsla!

Svar: Ja det är det verkligen, när alla stenar äntligen släpper :)
Sandra Pettersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela