rhocabus.blogg.se

Om mig Sandra och stoet Miras väg mot högre höjder

Gårdagens träning

Publicerad 2015-08-20 08:55:01 i

Igår var det äntligen dags för träning igen! Och det gick så bra och jag är så nöjd med mig och Mira :). Eftersom det var första träningen nu efter sommaren så blev det en komna igång träning, lösgörande, linje m.m ! 

Trots sin storlek så är hon så lätt och smidig att rida, inga problem att få in de sprången jag  illa ha :). 

Avslutade med en liten bana och hon kändes fin, men kände att orken inte riktigt är där än som den var innan, viljan finns men inte riktigt orken så vi ändrar om lite planer igen ;). Så vi åker och tävla om 2 veckor och hoppar bara 90 och 1 m. Bara för att hon ska få en ärlig chans, hade jsg gått in i exempelvis en 120 så hade viljan varit så stark hos henne att hon hade gjort det men med risk att nåt bli fel, så nej vi ta det väldigt lugnt nu och vi har en brådska! För rent krasst är det ju så att gasar man bara iväg är risken för bakslag större än en lugnare väg! 

Har tyvärr inga bilder nu från träningen men en kompis va där och fotade så hon skulle skicka över så fort hon kunde så då blir det bildbomd  ;)

Kommentarer

Postat av: Amanda -hoppryttare

Publicerad 2015-08-21 11:34:12

Kul att vara igång igen!! :D

Svar: Ja det är jättehärligt :)
Sandra Pettersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela