rhocabus.blogg.se

Om mig Sandra och stoet Miras väg mot högre höjder

Jobbnatt

Publicerad 2015-08-10 23:27:10 i Allmänt,

Sitter jobbet och jobbar i natt också. Jag trivs ändå väldigt bra med att jobba natt då det brukar vara lugnare och det blir mer ledig tid på dagen även om man sover. Imorgon blir det dock inte så mycket sömn, slutar vid 7.00 och ska dra till stallet runt halv 10 tänkte jag, för hovslagaren kommer vid 12, och då är det skönt att ha ridit och ha allt färdigt tills dess så jag sen bara kan åka hem och ta det lugnt resten av dagen :).
 
Så tanken imorgon är att rida, alternativt longera, det va en bra stund sen vi gjorde det faktiskt!
 
Men för att prata om lite annat, vad är NI sugna på att läsa om på min blogg? Mer om mig/ Mira, träningstips, outfits, utrustning m.m? Kom väldigt gärna med tips och förslag så jag kan göra min blogg roligare och bättre för er som läsare :).

I mina ögon är hon perfektion <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela