rhocabus.blogg.se

Om mig Sandra och stoet Miras väg mot högre höjder

Liten paus

Publicerad 2015-08-14 18:07:15 i

Blivit en liten bloggpaus nu några få dagar för jag har haft så fruktansvärt mycket jobb.. Mira har vilat för jag har inte hunnit med att.

Men men, nog om det! Idag blev det longering av prinsessan, körde en latmaskvariant, benskydd , longeringslina och grimma. Hon funkar ändå väldigt bra med det numera, lite springig i början men sen ta hon tag i saker och ting lite mer ordentligt :). Är ledig i helgen så då blir det ridning iallafall, förmodligen hopps några språng på söndag tänkte jag inför träningen på onsdag. Som jag längtar!!!

Ska bli roligt att höra vad min tränare tycker om henne nu eftersom hon inte sett henne sen i januari / februari. Men som sagt, hon känns oförskämt fräsch! :) 

Mira och kadde har numera sällskap av korna i hagen igen, men det stör inte eftersom Mira älskar dom ;)

Kommentarer

Postat av: Amanda -hoppryttare

Publicerad 2015-08-18 16:50:44

Varför har du tagit en paus med träningarna? :) Tänker eftersom målet är Falsterbo, borde du väl ligga i med träningar osv? :) Kram!

Svar: Svarade på din kommentar i ett inlägg på bloggen :). Kram
Sandra Pettersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela