rhocabus.blogg.se

Om mig Sandra och stoet Miras väg mot högre höjder

Två lugna dagar

Publicerad 2015-08-21 11:45:50 i Allmänt,

Igår blev det en liten skön skrittur i skogen, mycket mysigt :). Idag blir det vila och jag tar en paus från stallet helt idag faktiskt, så de som äger stallet kollar henne åt mig idag! Ibland är det jätteskönt att bara få en ledig dag från allt, sen ska jag jobba inatt och imorgon natt också så idag blir det till att försöka sova så mycket som möjligt och även hinna emd att kolla på EM-hoppningen :). 
 
Lever fortfarande på känslan efter onsdagens träning, hur fin hon kändes och hur bra jag kände att jag red. Jag va ärligt talat jättenervös innan, för nu har vi inte tränat på över ett halvår, men har man världens bästa häst så har man. 
 
Tänkte köra ett inlägg om hur jag förbereder allt inför tävling eftersom det är dags nästa helg om det finns intresse av det? Hur gör ni själva, har ni ett mönster ni alltid följer, eller blir det lite som det blir? Nervös/ lugn? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela