rhocabus.blogg.se

Om mig Sandra och stoet Miras väg mot högre höjder

Hoppträning igår!

Publicerad 2015-09-03 14:49:30 i Allmänt,

Igår var det hoppträning igen och det känds riktigt superbra! :). Hon kändes med på noterna och hoppade fantastiskt, är även nöjd med mig själv för jag red bra, jag hittade mina framåtlägen och när jag inte kom perfekt la jag bara på lite mer ben och lät henne sköta det själv (vilket hon gör fantastiskt bra). Så mycket linjer, svängar m.m stod på schemat och det kändes lätt och roligt. Alltid kul att höra att man har en väldigt välriden häst också ;). Så det känns toppen iför tävlingen på lördag! 
 
Blev tyvärr inga jättebra bilder, då det nästan aldrig blir det i ridhus så bjuder på en gammal istället! 
 
Imorgon blir det ett gymnastiserande pass med fokus på att gas/broms och svängarna funkar inför lördag :). Sen blir det även en massa förberedelse, putsa utrustning, packa tvätta ben och svans m.m! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela